Tässä aloittelijalle  hyvä kuntosaliohjelma. On muistettava että vain säännöllinen harjoittelu tuo tuloksia. Ensin on opittava harjoittelemaan. Salilla on tärkeää oikeat liikeradat ei niinkään painot. Painot tulevat kunnon kohotessa ja kuntoilun nälkä kasvaa syödessä, joten ensin rauhallisesti 1 kk, jonka jälkeen voi lisätä harjoitustehoa. Oheistan ohjelmassa osion jossa on lihaskunnon perusteet....Voimaportaat ja aloittelijan kunto ohjelma. Lataa Liitetiedosto koneellesi ja aloita jo tänään.: ) Lihaskestävyysohjelma kiertää kolmasti joko kiertoharjoitteluna taikka niin että kohteessa liikkeet kolmasti.

 

                              Kuntoilian esimerkkiviikko

   Maananai   Reipas Kävely 60 min  300 kcal

   Keskiviikko   Vesijuoksu tai jumppa 45 min   533 kcal

   Perjantai        Kuntosali   45-60 min   529 kcal

 

Näillä harjotteilla tulee jo 1362 kcl lisäkulutusta, joka auttaa painonpudotuksessa  takuuvarmasti.

 

LIHASKESTÄVYYSOHJELMA 1 pdf

Sarjat ovat kolmasti esim 3 x15 tai kiertoharjoitteluna kierretään kohteet kolmasti.Aloittelia kuntoohjelmassa vaihtoehtoina,hölkkä,pyöräily,uinti tahi jokin muu sykettä nostava liikunta.